Sneller en eenvoudiger contact met servicedesk via WhatsApp

Vanaf vandaag is de servicedesk van Apotheek Partners tijdens openingstijden ook bereikbaar via WhatsApp. De keuze voor de toevoeging van dit extra communicatiekanaal is gemaakt op basis van de wensen vanuit de apotheek. WhatsApp zorgt ervoor dat een chat niet meer actief opengehouden hoeft te worden in de browser. De apotheek kan daarnaast ook direct foto’s/video’s versturen vanaf de telefoon. Hierdoor wordt het contact voor de apotheek flexibeler en kan de servicedesk nog sneller en effectiever service verlenen. Naast het nieuwe WhatsApp kunnen apotheken ook nog steeds contact opnemen via de bekende livechat, (Facebook) Messenger en e-mail. 

In lijn met strategie

Het in gebruik nemen van WhatsApp als extra communicatiekanaal op de servicedesk is een logische stap voor Apotheek Partners. Het ligt in lijn met de strategie waarbij de klant altijd centraal staat, persoonlijk contact belangrijk is en snel wordt ingespeeld op behoeften en maatwerk. Het is geen vervanging, maar juist een aanvulling op de bestaande communicatiekanalen. 

Hoe werkt het?

Je kunt op twee verschillende manieren via WhatsApp contact opnemen met de servicedesk:

Widget op website

Al geruime tijd kan er live gechat worden via de widget op de website. Deze roodkleurige redder-in-nood is rechts onderin de pagina geplaatst. Na het openen, kan de gebruiker naast livechat, Facebook Messenger en Kennisbank, nu ook kiezen voor WhatsApp. Deze optie staat beschikbaar aan de onderkant van de widget. Deze optie is alleen interessant bij het gebruik van een telefoon. Zie hieronder het voorbeeld.

WhatsApp Widget

Directe telefoonnummer

Uiteraard is het ook mogelijk om gewoon direct een berichtje te sturen naar 0658936239 of druk op de knop hieronder om direct te starten. Wij staan in ieder geval te popelen om je te helpen.